Regulamin 7 DInO Trophy 2010

Doba Imprez na Orientację
20-22 sierpnia 2010
12 etapów - 24 godziny

1. Organizatorzy:

2. Komitet organizacyjny:

Kierownik imprezy:
Maciej Murawski
Sędzia główny:
Przemysław Tafliński
Budowniczowie tras:
Iweta Olszewska
 
Iwona Kurto
 
Iweta Olszewska
 
Paweł Kowallek
 
Łukasz Zagórski
 
Przemysław Tafliński
 
Tomasz Hajdas
 
Tomasz Borkiewicz
 
Jacek Gdula
 
Arek Papke
 
Kuba Ingram
 
Maciej Sołtys
 
Radosław Gruźlewski

3. Sponsorzy:

4. Termin i miejsce imprezy:

  • 20-22 sierpnia 2010 - okolice Torunia
  • Baza imprezy - Bachotek, Stanica Wodna PTTK
    Współrzędne GPS bazy imprezy
    N 53° 31’ 38.97”
    E 19° 45’ 30.00”

5. Forma i kategorie:

  • 8 etapów nocnych/4 etapy dzienne
  • kategoria otwarta TO
  • dopuszcza się start wyłącznie w zespołach 1-2 osobowe
  • przynajmniej jeden z uczestników w zespole musi mieć ukończone 18 lat,
  • minimalny wiek uczestnka wynosi 15 lat (rocznikowo, osoby urodzone w 1995r. lub wcześniej),

6. Mapy:

  • Nietypowe, czarno-białe, kolorowe częściowo aktualizowane.

7. Ogólne założenia imprezy:
Celem imprezy jest rozegranie zawodów w Imprezach na Orientację na następujących warunkach :
1. ogólny limit czasu na pokonanie całej trasy 3x8h= 24 h
2. zawody podzielona na trzy części po 8h (4 etapy InO w każdej części (razem 12 etapów InO), + dwie przerwy po ok. 2-4 h

I część
 
starty w piątek o godz 22.00-23.00
II część
 
starty w sobote o godz 10.00-11.00
III część
 
starty w sobote o godz 22.00-23.00
Niedziela ok. godz. 10.00 zakończenie
 
3. Zawody odbędą się na na terenach w okolicach Torunia
4. Każdy zespół musi być wyposażony przynajmniej w jeden telefon komórkowy
5. Liczba drużyn ograniczona do 25, decyduje kolejność wpłaty wpisowego
6. Niektóre etapy rozgrywane będą indywidualnie i/lub na czas.
7. W bazie zawodów należy stawić się do godziny 17.00 w dniu 20 sierpnia 2010.



8. Zgłoszenia i wpisowe:

  • Zgłoszenia można dokonać za pomocą formularza zgloszeniowego lub telefonicznie pod numerem telefonu 0-692 214 203
  • Wpisowe wynosi 100 zł od zespołu (50 zł od uczestnika)
  • Wpisowe należy wpłacić na konto do dnia 10 VIII 2010
  • Wpisowe wpłacone po 30.VI.2010 zostanie podniesione o 25 zł na uczetnika.
Oddział Miejski PTTK w Toruniu
BZ W.B.K. S.A. II o/Toruń
18 1090 1506 0000 0000 5002 0232
z dopiskiem "7. DInO Trophy 2010"

9. Świadczenia:

  • Odpoczynek w bazach miedzy częściami
  • 2 posiłki w przerwach między częściami
  • Dyplomy i nagrody dla najlepszych
  • Komplet materiałów startowych dla każdego uczestnika
  • Odcisk okolicznościowej pieczęci
  • Potwierdzenie punktów do OInO i OTP
  • Protokół z imprezy

10. Uwagi końcowe:

  • impreza odbędzie się bez względu na pogodę,
  • uczestnicy startują na własną odpowiedzialność i są ubezpieczani przez organizatora od skutków nieszczęśliwych wypadków,
  • osobom zgłoszonym, ale nieobecnym nie przysługują świadczenia ani zwrot wpisowego,
  • organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody spowodowane przez osoby trzecie.
  • osoby niepełnoletnie muszą posiadać pisemną zgodę rodziców na udział w imprezie w/g wzoru, nie spełnienie tego warunku spowoduje nie dopuszczenie do startu w imprezie, bez prawa do zwrotu wpisowego.